Atiker Yazılım

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

Atiker Yazılım, faaliyet gösterdiği sektörlerde lider konumda yer alan Atiker Şirketler Grubu'nun teknolojiye verdiği önemin bir yansıması olarak, 2014 yılında Selçuk Üniversitesi Teknoloji Geliştirme Bölgesi'nde kurulmuştur.

Grup şirketlerinin ihtiyaç duyduğu AR-GE faaliyetlerinde elde edilen ticarileştirilebilir ürünleri ülke ekonomisine kazandırmak amacıyla geniş bir bayi ağı yapılanmasını hedeflemiştir. Bunun yanı sıra şirket ihtiyaç duyulan yazılım ürünlerinin geliştirilmesinde öncelikle bölgede yer alan firmalar olmak üzere dış kaynak kullanımları konusunda iş birliği çalışmaları yapmaktadır.

Yeni ürün geliştirme, yeni teknoloji geliştirme, kapasite artırma çalışmalarının sonucunda kısa sürede ciddi projelere imza atan, ileri teknoloji ürünleri konusunda AR-GE yapan ve katma değerli yazılım ürünleri geliştiren şirket bünyesinde; Bilgisayar, Endüstri, Elektronik, Mekatronik Mühendisleri ve Bilgisayar Programcılarından oluşan 30 dan fazla uzman personel görev yapmaktadır.

Edindiği profesyonel iş anlayışı, oluşturduğu genç ve dinamik kadrosu, insanlığa verdiği değer ve  hedefleri sayesinde şu an sadece Türkiye değil, Dünya çapında hemen hemen tüm sektörlere özel yaptığı çözümlerle kısa sürede her platformda yer almayı başarmıştır.


AtikSE

AtikSE

Atiker Yazılım olarak tasarladığımız AtikSE- Sistem Entegratörü projemiz, işletmelerin ticari faaliyetlerinde ihtiyacı olan tüm yazılımsal faaliyetlerini yönetmelerini ve takip etmelerini sağlar.

AtikSE, birbirinden bağımsız çalışan disiplinleri tek bir noktada işleyerek, kontrolünü sağlayan merkezi yönetim çözümüdür. Klasik ERP anlayışının üzerinde, işletme süreçlerindeki dijital veri akışını yöneten bir üst yapıdır. İşletmelerin bütününde akan tüm verileri tamamen birbiriyle entegre biçimde kayıt ve kontrol altına alınmasını sağlamaktadır.

Günümüz pazarlarının sürekli değişen ve gelişen taleplerini karşılamak için çalışan firmalar için tasarlanmış kapsamlı bir çözümdür.

Neden AtikSE?

Günümüzde zorlaşan rekabet şartları, öngörülmeyen ekonomik sıkıntılar, değişken hammadde ve enerji fiyatları gibi birçok güçlükle baş etmek zorunda kalan işletmeler, artık daha hızlı olmaları bir zorunluluk haline gelmiştir. Bunun için kaynakların iyi yönetilmesi, iş süreçlerini en iyi şekilde tasarlaması ve iş akışının kontrol altında tutulması gerekmektedir.

Teknolojinin ve yazılımın günümüzde vazgeçilmez bir ihtiyaç haline gelmesiyle birlikte işletmelerde verimliliği arttırmak amacıyla satış, maliyet ve nakit akışının kontrol altında tutulması gereklidir. AtikSE; tüm iş akış ve süreç verilerini tek bir yapı altında toplayıp, farklı yazılımlardan ve sistemlerden doğan karmaşıklığı önleyerek işletmelerin daha kolay yönetimine olanak sağlamaktadır.


atikse

AtikİM

Bir program hayal edin bütün üretim aşamalarını kontrol edebilsin, sizi yormadan stoklarınızı yönetsin, üretim birimlerinizi senkronize etsin, maliyetlerinizi oluştursun, verimliliğinizi artırsın, istediğiniz anda istediğiniz bilgileri size sunabilsin. Şimdi hayal etmeyi bırakıp AtikİM'le tanışın.

Atiker Yazılım olarak tasarladığımız AtikİM- İmalat Yönetimi projemiz, işletmelerin üretim faaliyetlerinde ihtiyacı olan tüm yazılımsal faaliyetlerini yönetmelerini ve takip etmelerini sağlar.

AtikİM, farklı üretim sektörlerinde ,farklı üretim aşamalarında işletmelerin ihtiyacı olan çözümleri sunan yeni nesil bir çözüm uygulamasıdır. AtikİM üretim süreçlerinizin her aşamasını hızlı,verimli ve anlaşılır şekilde takip etmenizi sağlar.

AtikİM günümüz üretim sektörünün sürekli değişen ve gelişen taleplerini karşılamak amacıyla çalışan, firmaların yanında olmak için tasarlanmış, kolay kullanımı ve gelişmiş alt yapısıyla etkili çözümler sunan modüler bir yapıya sahiptir. AtikİM hızlı sonuç, etkin yönetim, kontrollü üretim sunar.

Neden AtikİM?

Üretim aşamalarınızı kolay ve etkili biçimde yönetebilir, üretimin her anından haberdar olabilirsiniz. İşletmenizin insan gücü ve makine kaynaklarından yararlanma derecesini yükseltebilir, tüketici isteklerinizin fiyat, kalite, zaman ve miktar açısından en iyi şekilde karşılanmasını sağlayabilirsiniz. AtikİM size kullanım kolaylığı, hızlı, güvenilir ve hatasız üretim yönetimi sunar.

AtikİM, arkasındaki güçlü kadrosuyla sürekli güncel kalan ve günün gereksinimlerinin ötesinde yarının gereksinimlerini takip eden ve bu gereksinimleri en iyi şekilde destekleyen modüler bir yapıya sahiptir. İşletmenizi sadece bugüne göre değil yarının gereksinimlerini de hedefleyerek ilerilere taşımak istiyorsanız AtikİM en iyi yol arkadaşınız olacaktır.


AtikİK

AtikİK

Atiker Yazılım olarak tasarladığımız AtikIK - İnsan Kaynakları Yönetimi projemiz, işletmelerin en temel yapı taşlarını oluşturan personelleri en iyi şeklide yönetebilmeyi ve takip edebilmeyi sağlar.

AtikİK, özgün ve güvenilir yapısı ile hataya yer vermeden süreçlerinizi yaparken bir yandan da personellerin verimliliğini, performansını ve işletmenize yapacağı katkıları izleme ve kontrol etme imkanı sağlamaktadır.

Sürekli değişen mevzuat yapısına uyum sağlayarak, işletmelerin verimliliği ve kazançları ön planda tutularak tasarlanmış pratik, esnek ve dinamik bir çözümdür.

Neden AtikİK?

Günümüzde insan gücününde rekabet ortamlarına konu olmasıyla, insan gücü giderek stratejik değer kazanmaya başladı. Bu yüzden işletmelerin personel verimliliği için personellerini güçlendirebilmesi, yönetebilmesi ve takip edebilmesi gerekmektedir. Doğru veriler ve iyi bir analizle süreçlerin tasarlanması personel verimliliğinde büyük rol oynamaktadır.

İşletmelerin insan gücünde artı değer kazanabilmeleri için personel yönetimi, izin yönetimi, bordro yönetimi vb. süreçleri tek bir yapıda kontrol altında tutabilmesi gerekmektedir. AtikIK, anlaşılabilir yapısı ve kolay kullanımıyla insan kaynakları yönetiminde işletmelere kolaylık sağlamaktadır.


 

Pratik

PrAtik

PrAtikPOS perakende sektörüne özel “Hızlı ve Kolay” satış hizmeti sunmak için geliştirilmiş bir yazılımdır. Perakende sektörüne özel olan bu uygulama, sektöre özel özellikleri ile nakit, taksitli ve açık hesap gibi ödeme yöntemlerini kullanarak hızlı satış yapılmasını sağlar. Dokunmatik ekran, barkod okuyucu, tartı entegrasyonu ve yeni nesil Beko ve Verifone yazarkasa entegrasyonu gibi özellikleriyle kullanıcısının işlemlerini kolaylaştırma ve hızlandırmayı sağlayan bir uygulamadır.

Neden PrAtik?

Günümüzde hızlı ve güvenli satış, perakende işletmeleri için zorunluluk haline gelmiştir. Bunun için anlık satışlarda kullanıcı kaynaklı hataların en aza indirilmesi ve satışların hızlandırılması gerekmektedir.

Teknolojinin ve yazılımın günümüzde vazgeçilmez bir ihtiyaç haline gelmesiyle birlikte sıcak satış hacmi yüksek perakende işletmelerinde verimliliği arttırmak amacıyla satış, stok takibi ve nakit akışının kontrol altında tutulması gereklidir. PrAtikPOS tüm bu işlemler için gerekli alt yapıyı sağlayarak perakende işletmelerinin destekçisi haline gelmiştir. AtikSE Sistem Engtegratörü ile tam entegrasyon sağlayarak tüm cari, stok, kasa, banka ve muhasebe işlemlerinizi takip etmenize olanak sağlamaktadır. Yeni nesil yazar kasalar ile tam entegrasyonu, yazar kasaların kullanımını kolay ve güvenli hale getirmiştir.